جملات و متن های جدید در مورد همراه اول

کاش میشد گریه را تهدید کرد مدت لبخند را تمدید کرد کاش میشد در میان لحظه ها لحظه ی دیدار را توصیف کرد شارژ همراه اول می ترسم نه مثل دیوانه از بچه ها نه مثل بچه ها از دیوانه می ترسم... کسی نه خودت را که دوست داشتنت را از من بگیرد!

جملات و متن های جدید در مورد همراه اول

⇦جــــــــــایے کِه بودَن وَ نَبودَنَت فرقے نداره... ↯⇦ نـــــــَـــبودَن رو انتــــــــــخاب کــــــــــن... این طــــــــــورےبه بودنــــــــــت احــــــــــترام گذاشــــــــــتے! . .

سری جدید اس ام اس های همراه اولی

ﮐﯿﻒ ﭘﻮﻝ رفیقمو ﺯﺩﻥ ﻣﯿﮕﻪ ﻋﯿﺐ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﻣﻦ ﮐﻪ ﮔﺬﺷﺘﻢ، ﻭﻟﯽ ﺍﻟﻬﯽ ﺧﺮﺝ ﺩﻭﺍ ﺩﺭﻣﻮﻥ ﻭ اورژانس ﺑﺸﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﯼ ﻣﻔﻬﻮﻡ ﮔﺬﺷﺖ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺻﺤﺒﺖ ﮐﻨﻢ o_O همراه اول اعتراف میکنم که يه وقتايي هم توی جمع جوری ساکت میشم که اگه بحال خودم بذارنم میرم روی اسکرین سیور و صدای آکواریوم در میارم :|

نوشته های جدید در مورد همراه اول و شارژ همراه اول

آدم بده ی قصه ات من شدم... شکایتی نیس.. بذار بد بمانم.. تو فقط خوب بمان...

پیامک های همراه اول

✘آدََمـــا✘ عََـــوََض نِـــمـــیــــشـــن فــقــط بــعـــد یه مـــدتــــ ☜خـــــــــودِِِ واقــــــعـــــیـــشــــون☞ رو ↯نــِِِـشـــون↯ مـــیــــدن! شــــــــــکღنکــــــــــن کارت شارژ نمیدانم╮╰╮╰╮ کدام را راضی کنم ⇑⇑⇑ دلی که ╰╮╰╰ میخواهد عاشــــــــــــــــــــــــــــق باشد⇓⇓⇓ یا╮╰╮╮╰ عقلی که میخواهد عاقـــــــــــــــــــــــــــــــــل باشد⇑⇑⇑

جملات خنده دار درباره خرید شارژ

يه مگسه تو خونمون هست اينقدرسرمون مشغوله وایبر و لاین و غیره شده نکشتيمش پير شده ديگه نميتونه پروازکنه . . . . . . . . . تو خونه با پيژامه راه ميره و فحش میده !!(laugh) خرید شارژ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ . . ﺳﺎﺧﺘﻨﺶ ﺳﺎﻟﻬﺎ ﻃﻮﻝ ﻣﯿﮑﺸﺪ ﺗﺨﺮﯾﺒﺶ ﭼﻨﺪ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﻭ ﺗﺮﻣﯿﻤﺶ ﺗﺎ ﺍﺑﺪ .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

دو شنبه 25 خرداد 1394برچسب:, | 21:49 | تیموررضائی شهریور |